Kontakt centar
Call centar Piraeus Banke 0800 000 800 (besplatan poziv za korisnike fiksne telefonije u nacionalnoj mreži) Tel. (+381 11) 3024 077 Tel. (+381 11) 3024 078 Fax. (+381 11) 3217 704 Blokada kartica 24/7 Informacije i podrška Ponedeljak - petak 07-21h Subota 07-18h Prigovori klijenata Ukoliko imate prigovor, možete nas kontaktirati putem e-mail adrese prigovori@piraeusbank.rs, kao i putem kontakt forme. Unapred hvala
E-mail podrška i prigovori klijenata
Skype podrška Skype podrška Skype podrška
24h/7

Plaćanje i naplata iz inostranstva

Piraeus Bank AD Beograd nudi klijentima mogućnost brze naplate sredstava iz inostranstva, kao i mogućnost da u svakoj filijali Banke, sa deviznog računa, izvrše plaćanje ili prenos sredstava u inostranstvo.

Za plaćanje i prenos sredstava u inostranstvo klijent treba da popuni zahtev za plaćanje i priloži prateću dokumentaciju (ukoliko je propisana, u zavisnosti od svrhe plaćanja). Plaćanje i prenos sredstava u inostranstvo obavlja se po osnovu:

 

  • kupovine robe i usluga (u skladu sa Zakonom o spoljnotrgovinskom poslovanju, uz priloženu dokumentaciju)
  • poklona i pomoći (uključujući i poklon članu porodice)
  • nasledstva, rente, podmirenja duga useljenika u Republiku Srbiju
  • iseljenja iz zemlje
  • ulaganja u pravna lica u inostranstvu
  • kupovine hartija od vrednosti
  • troškova lečenja ili školovanja u inostranstvu...

 

 

Nerezidenti/fizička lica mogu slobodno da vrše plaćanja i prenos sredstava u inostranstvo. Prilikom prenosa sredstava u inostranstvo, potrebno je da priložite Potvrdu o izmirenim poreskim obavezama nerezidenta u Republici Srbiji, koju izdaje nadležni poreski organ. (Potvdu nije potrebno priložiti ukoliko je reč o prenosu sredstava sa štednih računa nerezidenta u Republici Srbiji).

Nalozi za plaćanje sa obezbeđenim pokrićem za plaćanje, provizijom u skladu sa Tarifom banke i odgovarajućom dokumentacijom, primljeni u Banku do 12 časova, izvršavaju se istog radnog dana. Nalozi primljeni posle navedenog roka izvršavaju se sledećeg radnog dana.

 

 

+ OBAVEŠTENJE o plaćanju prema zemlji članici Evropske unije do iznosa od 50.000 evra

 

 

Obaveštavamo vas da će vaš nalog za plaćanje prema zemlji članici Evropske unije do iznosa od 50.000 evra, koji je popunjen u skladu sa navedenim Uputstvom, sa obezbeđenim pokrićem i odgovarajućom dokumentacijom, primljen do 12 časova u papirnoj formi ili do 14 časova elektronski, biti obrađen istog dana ispostavljanjem naloga korespondentnoj banci. Nalozi primljeni posle navedenog vremenskog roka izvršavaju se sledećeg radnog dana pod istim uslovima.

Korespondentna banka nastojaće da izvrši nalog u skladu sa dobijenim instrukcijama, u zavisnosti od naznačene korisničke banke, sa valutom do dva radna dana. Račun korisnika plaćanja biće  odobren u skladu sa poslovnom politikom banke korisnika.

Provizija se obračunava i naplaćuje u skladu sa Tarifnom politikom Banke, unapred, sa dinarskog ili deviznog računa Klijenta ili po prijemu uplate od strane Klijenta.

Troškovi treće banke (opcija OUR) naplaćuju se po prijemu zaduženja od banke korespondenta po principu pokrića stvarnih troškova.

Račun Banke će biti zadužen valutom navedenom u SWIFT poruci MT103 u polju 32A. SWIFT poruka, po izvršenom plaćanju prema inostranstvu, dostavlja se na e-mail adresu u skladu sa primljenim zahtevom.

 

 

Naplata iz inostranstva putem Loro doznake može se izvršiti na brz i jednostavan način, iz svih zemalja sveta, preko mreže korespondentskih banaka. Naplata iz inostranstva vrši se na osnovu instrukcije za naplatu koju klijent može dobiti u svakoj ekspozituri Piraeus banke prilikom otvaranja deviznog računa (ili naknadno, po potrebi). Isplata se vrši u valuti u kojoj su sredstva usmerena na račun Piraeus banke, a po zahtevu klijenta isplata se može izvršiti i u dinarima.

 

Korisnika o prispeću priliva obaveštava službenik Banke ili mu se šalje SMS.

 

Dodatne informacije klijent može dobiti u najbližoj filijali Piraeus banke AD Beogard ili besplatnim pozivom Call Centra na broj 0800 000 800.