Kontakt centar
Call centar Piraeus Banke 0800 000 800 (besplatan poziv za korisnike fiksne telefonije u nacionalnoj mreži) Tel. (+381 11) 3024 077 Tel. (+381 11) 3024 078 Fax. (+381 11) 3217 704 Blokada kartica 24/7 Informacije i podrška Ponedeljak - petak 07-21h Subota 07-18h Prigovori klijenata Ukoliko imate prigovor, možete nas kontaktirati putem e-mail adrese prigovori@piraeusbank.rs, kao i putem kontakt forme. Unapred hvala
E-mail podrška i prigovori klijenata
Skype podrška Skype podrška Skype podrška
24h/7

Domaći platni promet

U oblasti domaćeg platnog prometa omogućili smo kompletnu bankarsku uslugu sa  sledećim pogodnostima:

  • Brzo i efikasno izvršavanje bezgotovinskih i gotovinskih plaćanja, bez obzira na način dostavljanja naloga;
  • Povoljna tarifa;
  • Elektronsko bankarstvo na raspolaganju 24h dnevno, 7 dana u nedelji;
  • Prijem i izvršenje naloga u toku poslovnog dana, u skladu sa Terminskim planom;
  • Podnošenje naloga sa valutom unapred;
  • Korišćenje priliva od momenta dospeća na vaš račun;
  • Uplate/isplate gotovog novca;
  • Registracija instrumenata obezbeđenja kod NBS;
  • Podnošenje instrumenata obezbeđenja na prinudnu naplatu;
  • Brza i efikasna naplata čekova;
  • Profesionalna podrška prilikom obavljanja platnog prometa;
  • SMS obaveštenja o promenama na računu, blokadi/deblokadi računa;
  • Izveštavanje o promenama i stanju na računima;
  • Referentno pismo;
  • Rešavanje reklamacija;
  • Čuvanje i ažuriranje dokumentacije o otvaranju računa;
  • Sigurnost i zaštita podataka o klijentu i transakciji.

Način dostave naloga:

  • Elektronski;
  • Lično, u filijali Banke.

 

Način dostave izvoda:

  • Putem e-maila;
  • Putem elektronskog bankarstva;
  • SWIFT porukom MT 940;
  • Lično, u filijali Banke.